رویدادها آرشیو خبر ها
بازی ساده و روان سخت تر است

بازی ساده و روان سخت تر است

هافبک بوسنیایی یوونتوس می گوید در فوتبال روش های ساده و بازی روان را بیش از سبک های دیگر فوتبال می پسندد و تاکید دارد همین روش های ساده  هستند که می توانند موفقیت را برای تیم به ارمغان بیاورد.

 

من کسی نیستم که در عین حال بتوانم ده پاس و یا ده دریبل را پشت سر هم انجام دهم، واقعیت این است که اصلا از این روش نیز خوشم نمی اید، من شیفته بازی های ساده و روان هستم، همین روش ها هستند که ورزش را زیبا می کنند، بر این باور هستم که چیزها ساده، بسیار دشوارتر هستند و همه نمی توانند ان ها را انجام دهند. من بسیار خوش شانس بودم که بازی بازیکنانی نظیر زیدان، پیرلو، ژاوی، اینیستا را از نزدیک دیده ام، این بازیکنان به نحوی بازی می کنند که برای تیم همه شرایط پیروز شدن مهیا می شود، به گونه ای که سایر بازیکنان با نمایش و بازی ساده که ممکن است به چشم هم نیایند می توانند برای تیم موثر شوند. در زندگی نیز مانند فوتبال است، برای زندگی آسان تر و بهتر نیاز به همراهانی ست که شرایط را اسان تر کنند.

 

رونالدو

 

شما اگر رونالدو را نیز در نظر بگیرید می بینید که روش بازی او تغییر کرده، زمانی که برای منچستر بازی می کرد و بعد زمانی که رونالدو تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد، می توانید به خوبی تغییر را ببینید. بازی و روش او به مرور زمان ساده تر اما موثرتر شده است. مطالب بسیار زیادی را در این باره خوانده ام، من مطالبی که رونالدو در خصوص بازی و تمرین پل اسکولز گفته را بارها خوانده ام، همه از روش عجیب اسکولز می گویند و البته روش های ساده منچستریونایتد که همیشه ویژه بودند. تصور می کنم که رونالدو نیز از چنین بازیکنانی اموخته است.

 

ناپولی

 

از دیدن بازی های تیم هایی که خوب و زیبا بازی می کنند لذت می برم، تیم هایی که توپ را به خوبی در زمین به گردن در می اورند و در حفظ توپ خوب هستند، ناپولی در سال های اخیر فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته و توانسته هوادارانش را نیز راضی نگه دارد. اما زمانی که خوب بازی می کنی اما پیروز نمی شوی در پایان خسته میشوی، از دست داده و به نظر میرسد که زمان را نیز از دست داده ای.

 

لیگ قهرمانان

 

لیگ قهرمانان همیشه برای یووه مهم و ارزشمند بوده و هست، شاید مهم تر از همه چیز. هدف ما در یووه همیشه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است و باید همه بازی ها و جام ها را ببریم. در حال حاضر به اندازه کافی از قدرت و کیفیت بالایی برخورداریم و می خواهیم به هدف خود دست یابیم، اما در حال حاضر هدف ما ایستادن در صدر جدول گروهی ست و قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: